Elektrická tříkolka L
Cena je včetně redukce rychlosti do terénu a zadních terénních pneumatik
MONTOVÁNO V ČR!
Tříkolka je hbitým pomocníkem s velkou silou a velice dobrou manévrovatelností. Díky menší šířce se hodí i do uzavřených prostor skladišť atp. Nezaváhá však ani v terénu, kde mu i prudší kopec při plném naložení nedělá problém. Proto doporučujeme elektro tříkolku L na menší farmy, ZD družstva, zkrátka všude tam, kde je zapotřebí hbitost a síla.
Elektrická tříkolka L
- ačkoli v nejlidnatějších zemích světa jsou vozidla na elektrický pohon nejrozšířenějším prostředkem přepravy lidí i nákladů, v České republice tomu tak stále ještě není, přitom elektrická vozidla mají oproti benzinovým nebo naftovým motorům mnoho nesporných předností
- jsou absolutně spolehlivá
- nemají žádné potíže se startem ani v zimě ani v létě
- palivem je elektrická energie dostupná v kterékoli zásuvce na 230 V
- investiční náklady na pořízení elektrovozidla v porovnání k nákladům na pořízení vozidla na spalovací motor mohou být i méně než poloviční
- náklady na pohon vozidla jsou násobně nižší
- provoz elektrovozidla je absolutně ekologický, bez hluku a bez emisí
- nejsou vynakládány žádné další výdaje na oleje, maziva, servisní prohlídky, atd.
- tříkolku nabízíme ve 2 barevných provedeních – zelená a černá
- možnost dokoupení různé volitelné výbavy např. redukce rychlosti neboli „GEAR“ = síla/hbitost či sedadla do korby pro druhého pasažéra
- rozměry: 2600 x 930 x 1300 (D x Š x V v mm)
- celková hmotnost: 168 kg (vč. baterií)
- napájení: 230 V
- rozměry korby: 1130 x 790 x 360 (D x Š x V v mm)
- kola: 16*2,5“
- brzda: nožní, ruční, pojistná
- max. rychlost: 24 km/ h
- max. náklad: 150 kg (bez obsluhy)
- zdvih zadní korby: manuální
- baterie: 4 x 20 Ah, olověné, gelové, trakční 48 V 20 Ah
- doba nabíjení: 4 - 8 hod.
- max. úhel stoupání: 15°
- výkon: 850 W 48 V
- el. rychlostní stupně: 3 vpřed, 1 vzad
- dojezd: cca 40 km
- odhaduje se, že po světě se pohybuje kolem 300 milionů kusů elektrických tříkolek, které plní nejrozmanitější úkoly, jsou běžně používány k přepravě osob v oblasti turismu i podnikání, přepravují náklady, sváží odpadky, rozváží vodu pitnou i vodu na zavlažování, atd.
- tříkolky jsou dokonce častější než motorová vozidla o podobných parametrech, je tomu tak především pro jejich nenáročnost a spolehlivost
- provoz elektrického pracovního vozidla není závislý na ceně ropy, k jeho pohonu stačí nabít akumulátor z rozvodné elektrické sítě (přes běžnou zásuvku 230 V). Podle výpočtu vycházejícího z průměrné spotřeby 15 Wh na 1 km a při průměrné ceně elektrické energie 4,51 Kč za kWh, by jeho provoz neměl přijít na více než 7 Kč na 100 km, při nabíjení v nízkém tarifu ještě méně
- ve srovnání se zhruba 70 Kč na 100 km při jízdě s benzinovým motorem jsou tak provozní náklady elektro tříkolky i při nárůstu cen energií několikanásobně nižší
- elektrický motor dosahuje až o 200 % vyšší účinnosti než motor spalovací
- u spalovacího motoru jen asi 35 % energie paliva slouží k pohybu vozidla
- zbytek se přemění na teplo vznikající v motoru při spalování paliva
- elektromotor má díky minimálnímu množství odpadního tepla efektivitu převyšující 90 %
- vzhledem k jednoduchosti konstrukce (nejsou zde žádné karburátory, spojky, volnoběžky, variátory ani převody) navíc nevyžaduje téměř žádnou speciální údržbu
- jeho životnost se odhaduje až na 100 000 km
- POZOR! E-tříkolku mohou řídit pouze osoby starší 18-ti let!
- LZE NAMONTOVAT OVLÁDÁNÍ NA PRAVOU RUKU (NAPIŠTE DO POZNÁMKY PŘI OBJEDNÁVCE!)
Návod k použití ZDE