KONTAKT
Úvod » Elektrokola » Vyhledávání podle značky » Nitro scooters Cruiser 1900 Plus LiFePO4
Ke koloběžce můžete přiobjednat sedlo za 490,- Kč.
Modely Cruiser 1900 PLUS LiFePO4 používají motory o výkonu 1600W. Pro zvýšení celkového výkonu instalujeme námi vyvinutou silnější řidicí jednotku, která dokáže vytvořit výsledný špičkový výkon 1900W!
Bezkartáčové motory mají tyto přednosti:
Dvojité přední odpružení - přispívá nesporně ke zvýšení bezpečné jízdy a zdolávání různých nerovností. U obou předních (ba i zadních) pružin je možné nastavit tuhost pružení
3 režimy výkonu - každý si najde své ideální nastavení výkonu a max.rychlosti koloběžky. Díky možnosti přepínání různých režimů může tuto koloběžku používat opravdu každý (dítě, náctiletí, dospělí i např.lidé v důchodovém věku)
Značkové obutí - naše firma si potrpí na ty nejlepší dostupné komponenty! Proto naše koloběžky používají výhradně značkové pneumatiky Kenda a CST. Od nekvalitních pneumatik používaných dnes levnými kopiemi jsme dávno ustoupili z důvodu velmi špatné kvality a živostnosti
Patentovaný set odnímatelného sedla - pouze naše značka nabízí jediný funkční systém, kdy se sedlová tyč při jízdě nijak nechvěje a nehýbe do stran! Pokud potřebujeme koloběžku zdvihnout uchopením sedlové tyče, tak ta zůstaně zaaretována přičemž starý systém nijak aretaci sedla směrem vzhůru neřešil
Zcela nový systém napínání řetězu - pouze u naší značky najdete nový systém dotahování řetězu. Starý systém vyžaduje pracné a časté seřízení, avšak nový systém celý proces zjednodušil a výsledkem je i násobně nižší nutnost dotahování řetězů v rámci běžné údržby stroje
Kvalitní LiFePo4 baterie - nesporně nejkvalitnější druh lithiové baterie je typ LiFePo4. Tato baterie zaručuje dlouhý dojezd, nižší hmotnost a především několikanásobně vyšší životnost oproti olověným sadám. Oproti bateriím typu Li-Ion či Li-Pol je tato baterie pro takto silné stroje mnohem vhodnější.
LED osvětlení
Všechny elektrické koloběžky Cruiser 1900 jsou nabízeny s integrovaným předním a zadním LED světlem. Integrované osvětlení značně zvyšuje bezpečnost při jízdě. Osvětlení je napájeno z baterií koloběžky, avšak díky technologii LED diod je spotřeba prakticky nulová. Osvětlení lze případně vypnout.
Pneumatiky - výběr ze dvou typů
Tento model nabízíme na dvou typech pneumatik značky CST (přední výrobce pneumatik pro čtyřkolky). ALLROAD - všestranné 11,5" pneumatiky značky CST s duší (vhodné pro uživatele, kteří jezdí i mimo silnice) - nejprodávanější typ pneumatik. CITY - silniční 11" pneumatiky značky CST s duší (pro jízdy na rovném městském povrchu).
Akcelerátor
Kapacitu baterií zobrazuje přehledný LED panel umístěný vedle akcelerátoru (plynu), který se nachází na pravé rukojeti. 3 barevné diody zobrazují aktuální stav baterií a díky tomu lze odhadnout jaký má koloběžka před sebou dojezd. Pro rozjezd pouze lehce otočíte rukojetí směrem k sobě a koloběžka se plynule dá do pohybu.
Rekuperace
Pojem rekuperace se nejčastěji skloňuje ve spojitosti se závody Formule 1 pod názvem KERS - Kinetic Energy Recovery System. Rekuperace se aktivuje po sepnutí brzdové páčky. Motor začne přibrzďovat a tím se vytváří energie, kterou motor navrací přes řidicí jednotku do baterie. Účinnost je cca. 4 - 5%. Nelze tedy předpokládat, že díky systému Rekuperace lze navýšit dojezd o více jak přibližně 2-3 km. Výhodou rekuperace je nejen úspora energie, ale také prodloužení životnosti baterie a brzdového systému.
Hlavní výhody:
Upozorňujeme, že se na trhu objevil subjekt, který uvádí u svého výrobku nesmyslně účinou rekuperaci (60%). Takto vysoká rekuperace není v žádném případě možná u elektrokoloběžek ani u elektroskutrů..
Inovované odpružení celé koloběžky
Tento model je vybaven jak předním tak zadním odpružením. Významnou inovací je přidání další pružiny do přední nápravy. Výsledkem je dokonalejší odpružení se zvýšenou bezpečností. Pružiny doplňují masivní bočnice v kombinaci s námi vyvinutým systémem vahadlového pružení pomocí ložisek. Starý systém (uložení napevno), který se stále u neznačkových koloběžek objevuje, byl velmi problematický. Tento nový systém (založený na principu uložení v ložiscích) nevyžaduje žádné dotahování jistících šroubů, výsledkem je sametově lehký chod pružení! Tuhost předních pružin lze nastavit dle potřeb uživatele (od měkkého chodu po tužší). Zadní kloubové odpružení je zajištěno dvěmi mohutnými pružinami pro získání maximálního jízdního komfortu na nerovnostech. I zde lze nastavit tuhost pružení.
Brzdy & řídítka
Široká racingová řídítka jsou základním předpokladem pro snadné ovládání koloběžky ve vyšších rychlostech. Pro zvýšení bezpečí je na řídítkách BMX obal s měkčeným podkladem. Řídítka lze v případě potřeby snížit o pár centimetrů. Pravou rukou ovládáme páčku plynu (akcelerátor) a zároveň i páčku přední brzdy (stejně jako je to u motocyklů). Levou rukou ovládáme páčku zadní brzdy. Kdo je více zvyklý na systém umístění brzd jako na jízdním kole, rádi provedeme tuto úpravu zdarma. Brzdový systém každým rokem vylepšujeme. Současné modely nabízíme již výhradně s kvalitními cyklobrzdiči, nerezovými kotouči a tahu odolnými sportovními páčkami. Cyklobrzdiče mají jednoduchý systém seřízení a jsou mnohem stabilnější nežli starší typy brzdičů. Koloběžka dokáže díky inovacím zabrzdit opravdu na pár metrech. Pro zvýšení brzdného účinku jsou intsalovány destičky tvrdší směsy. Brzdové páčky mají z výroby integrované závity pro možnost instalace originálních zpětných zrcátek Nitro scooters, které značně přispívají k bezpečné jízdě v provozu.
Ostatní - odnímatelné sedlo, složení koloběžky ...
Hodně nám bylo vytýkáno, že za sedlovou tyč nelze koloběžku uchytit pro zvednutí a že se sedlová tyč po nějaké době začně kývat. Na základě potřeb zákazníků jsme s výrobcem zapracovali na unikátním a poměrně nákladném systému ukotvení sedlové tyče do koloběžky. Výsledkem je sofistikovaný systém (použitý výhradně u naší značky!), kdy se tyč sedla zasune do koloběžky a dojde k zaklapnutí do aretovacího systému. Sedlo se díky tomuto uchycení při jízdě ani nepohne. Pro vyjmutí sedlové tyče sešlápneme aretovací páku nohou a sedlo vyjmeme.
Dalším bodem je napínání řetězu. Zde nám bylo také často výtýkáno, že je nutné řetěz často dotahovat. Inovace přináší zcela unikátní systém napínání řetězu, který používá znovu pouze naše značka na českém trhu. Doporučuje použivání koloběžek s instalovaným sedlem. Jízda se sedlem zvyšuje komfort z jízdy a pocit bezpečí při manévrování. Je výškově nastavitelné a je použitelné i pro vyšší osoby. Pro zvýšení bezpečnosti jízdy má každá naše koloběžka z výroby namontovaný zvoneček. Pro uskladnění či převoz lze koloběžku jednoduše a rychle složit pouhým stlačením páky. Toto vyžaduje pouhých pár vteřin. Koloběžku lze díky možnosti složení naložit do kufru auta a jednoduše transportovat. Pro snadnější manipulaci s koloběžkou lze baterie jednoduše z koloběžky vyjmout. Jsou uloženy v textilním vaku a ke koloběžce je sada baterií připevněna jedním kabelem s konektorem.
Jako náhradní díl si můžete pak zakoupit externí nabíjecí kabel, který dovolí nabíjet sadu baterií mimo koloběžku.
Všechny koloběžky jsou před prodejem odborně seřízeny, jsou provedeny tyto úkony:
Technické inovace řady Cruiser 1900 PLUS:
Nitro scooters jako jediná značka na trhu dává 3-letou záruku na elektromotory!
Provoz na komunikacích
Koloběžka s pomocným motorem (tj.koloběžka, která je dodatečně osazena motorem a je možné jí provozovat i bez použití motoru odstrkováním) může být použita na komunikacích pokud vyhovuje vyhlášce MDČR č. 341/2014 Sb, příloha 12 (zařazeno do skupiny jízdní kola, tzn. provoz bez ŘP, bez povinného ručení a RZ). Aby směla koloběžka s pomocným motorem na komunikace, nesmí být její výkon vyšší jak 1kW a její max. rychlost nesmí přesáhnout 25 km/hod. Tato koloběžka disponuje 3 režimy výkonu. Při pernamentní aktivaci Super Eco režimu dojde ke snížení maximální rychlosti na 25 km/h a tímto úkonem je koloběžka v souladu s výše uvedenou vyhláškou. Výše uvedené snížení výkonu lze provést naší firmou - tzv. úprava Street legal.
Poznámka * - dojezd až 45 km / 1 nabití při váhovém zatížení +/- 80 kg a při použití ECO režimu v rovinatém terénu
* Poznámka: dojezd je ovlivněn váhou jezdce a profilem trasy